top of page

       Сучасна індустрія моди та краси в Україні організовується з п’яти компонентів, які між собою взаємопов’язані елементами іміджу. Ці елементи іміджу людини тлумачяться як асоціативний образ людини (проекти), які організовуються для отримання певних якісних результатів зі встановленими рамками часу, витрат засобів і ресурсів.

        Такі реалії зумовлюють зміну акцентів технологічної освіти старшокласників для операційної технологічної діяльності з результатом: техніко-технологічні знання, уміння та навички на проектно-технологічну діяльність з прогнозованими результатами: зовнішніми освітніми продуктами – створеними особистісно і соціально значущими асоціативними образами людини, матеріалами особистого портфоліо та внутрішніми освітніми продуктами – індивідуальним рівнем сформованості предметної проектно-технологічної компетентності, яка характеризує готовність і здатність до засвоєння, осмислення і творення галузі мистецтва в Україні, через індустрію моди та краси, відповідальності за результативність і наслідки власної діяльності.

        Спеціалізація «Елементи імідж-дизайну» обирається старшокласниками самостійно, що забезпечує формування позитивної мотивації навчання, можливість побудови власної освітньої траєкторії, досягнення й об'єктивоване самооцінювання очікуваних результатів.

Завдання спеціалізації «Елементи імідж-дизайну»

  1. Формування цілісного уявлення про проектно-технологічний тип виробничої культури як універсальної, що необхідна сучасному спеціалісту в будь-якій сфері діяльності.

  2. Усвідомлення важливості значення світу моди і індустрії краси як джерела втілення креативних ідей та розширення галузі мистецтва, популяризації професії імідж-дизайнера в Україн.

  3. Побудова індивідуальних освітніх траєкторій учнів через розв’язання реальних життєвих проблем соціокультурного середовища школи для обґрунтованого вибору майбутньої професії та активної трудової діяльності.

  4. Послідовне оволодіння алгоритмом й операціями проектно-технологічної діяльності з метою формування індивідуального рівня предметної компетентності.

  5. Задоволення професійно-пізнавальних інтересів і потреб для свідомого вибору власного професійного шляху.

bottom of page