top of page

ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА В МРЦ

Завдання профорієнтаційної роботи МРЦ:

  1. Ознайомлення учнів із інформаційним матеріалом, що характеризує робітничі професії, умови оволодіння ними.

  2. Формування в учнів стійких професійних інтересів і правильно мотивованих професійних намірів, а також позитивного ставлення до різних видів професійної діяльності;

  3. Визначення шляхів подальшого розвитку особистості і способів цілеспрямованої допомоги їй у цьому.

  4. Добір для особистості такої професії, що найбільшою мірою відповідає інтересам  цієї людини.

Форми роботи:

  • психодіагностичні дослідження ( методики, анкети,опитування );

  • бесіди, години спілкування, виховні години із залученням вчителів;

  • оглядові екскурсії закладу;

  • індивідуальні та групові консультування;

  • батьківські збори на базі шкіл;

  • конкурси, тижні професій.

ОБЕРЕМО НАЙКРАЩУ ПРОФЕСІЮ

Making a Difference

Крок до самостійного вибору професії для старшокласника є вирішальним і складним. Від правильності обраної дороги тепер залежить багато в чому те, як складеться життя потім. Саме для допомоги у визначенні майбутньої професії в місті існує навчальний заклад – Міжшкільний навчально-виробничий комбінат. Вже 39 років він надає освітні послуги учням 10-11 класів шкіл міста, де вони отримують свою першу в житті робітничу професію: оператор комп’ютерного набору, водій автотранспортних засобів категорії «С», секретар керівника (організації, підприємства, установи), основи медичної допомоги, гувернер. Однак склалася тенденція, що випускники найчастіше обирають ті професії, які постійно потрапляють у поле їх зору: міліціонер, юрист, вчитель, психолог, лікар, менеджер і не задумуються про широкий спектр інших професій.

В рамках знайомства і розширення знань про робітничі професії          21 жовтня та 3 листопада для учнів 10-11 класів нашого закладу була проведена екскурсія до Кінологічного центру навчального міжрегіонального центру швидкого реагування державної служби України з надзвичайних ситуацій. Цікаву та змістовну екскурсію по території центру провела бібліотекар МЦШР Терещенко Галина Миколаївна. В навчальному кабінеті, де створена особлива атмосфера, начальник кінологічної служби Пачковський Олександр Миколайович та інструктор – методист Сечейко Юлія В’ячеславівна ознайомили учнів з робітничою професією кінолог і умовами навчання в центрі. З хвилюванням учні спостерігали за виконанням вправ із собакою з пошуку людей у зруйнованих спорудах під керівництвом інструктора-викладача Кошеля Костянтина Євгенійовича.

Додатково діти дізналися про можливість влаштуватися на роботу до МНС після закінчення 11 класу, за наявності вакансій, де потрібне водійське посвідчення водія категорії «С».

По закінченню екскурсії учні поверталися сповнені яскравих вражень. Багато хлопців та дівчат замислились над вибором майбутньої професії.

Хочемо від імені учнів подякувати працівникам кінологічного центру за проведену екскурсію та отримані нові знання та нові враження.


Диннік Наталія, заступник директора з НВР

bottom of page